top of page
  • תמונת הסופר/תשרון אלדר

טיפ 21: חג סוכות שמח


תקופת החגים היא תקופה מאתגרת למי שנמצאת בתהליך הרזייה. ריבוי ארוחות גדולות, יציאה משגרה, טיולים, פחות פעילות גופנית ועוד ועוד אז איך בכל זאת אפשר להמשיך בדרך בה בחרת? כתבתי לך כאן מספר טיפים פשוטים ליישום.


הטיפ הראשון: לנשום! אני רואה פרצופים עייפים, מותשים, שמחים, נרגשים. שלל של רגשות.. תקופת החגים זו תקופה של שמחה ומשפחתיות עם זאת, אם את המארחת, מדובר בפרוייקט מעייף. כשאת עייפה ומותשת, קל פחות לעשות את הבחירות הנכונות. אז בין כל העומס והבישולים, מצאי לך 7 דקות לשבת לעצום עיניים ופשוט ל נ ש ו ם. מבטיחה לך-זה עושה פלאים, מניסיון (:

הטיפ השני: אמונה עצמית! נכון, יום רביעי זה ערב חג, חמישי חג ואז מגיע יום שישי ושבת. אבל ברור לך שאת מסוגלת לעשות את הבחירות הנכונות ביותר לך. את הבחירות שמצד אחד יתנו לך סיפוק ומצד שני, ישאירו אותך במסלול אליו את מכוונת.

הטיפ השלישי: תיאום ציפיות! דבר ראשון אני חייבת לומר שאפו גדול לכל המטופלות והמטופלים שלי על ההישגים הנפלאים לאחר ראש השנה ויום כיפור. גאה בכם על הדרך! וככלל- בתקופת החגים אני תמיד ממליצה לכוון לשמירה על הקיים.

הטיפ הרביעי: חשבת לדחות לאחרי החגים? חשבי שוב הישראלי הממוצע מעלה בתקופת החגים כ2 ק"ג, במקום לומר "אחרי החגים" אחזור לתהליך.. אתחיל תהליך.. פשוט אמרי לעצמך מעכשיו! מהארוחה הבאה. מה שנקרא "מזעור נזקים".

הטיפ החמישי: ארוחה מבושלת – עד אחת ביום! לרוב הארוחה המבושלת עתירה יותר בכמות, בקלוריות, בהרכב. לכן, בערב חג, כמו ביום שישי, החליפי בין ארוחת צהריים וערב.

הטיפ השישי: נוהל הצלחת! נוהל הצלחת-הביטי מהן המנות המוצעות ומלאי צלחת פעם אחת בלבד. כמה פשוט, עובד נהדר!

הטיפ השביעי: הגיעי רעבה אך לא מורעבת! אכלי משהו קטן לפני הארוחה. למשל: תפוח עץ כחצי שעה לפני הארוחה, או כריך מלא עם טחינה מלאה או ריקוטה כשעה לפני הארוחה. כשאת מגיעה מעט רעבה אך לא מורעבת, את נהנית יותר מהטעם של האוכל ובכל זאת את מסוגלת לשלוט בבחירות שלך.

הטיפ השמיני: לבשי מעט צמוד כי תזכורת קטנה, תמיד עוזרת (:

הטיפ התשיעי: רווח בתנועה רוצה לאחל חג שמח לחברים? לכי ברגל מטיילת בביג? חני רחוק מהחנות הרצוייה ולכי יותר ברגל. בערב חג-עזרי למארחת להגיש, לפנות. רווח בתנועה = כל תנועה עדיפה על אפס תנועה.

הטיפ העשירי: פשוט להינות! תהני מכל רגע, זה יחזור באותה המתכונת רק בשנה הבאה (:

חג שמח לך ולמשפחתך

254 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page